Welkom op de veelgestelde vragen pagina van MyFoodBox. Op deze pagina staan veel vragen met antwoorden. Heb je toch niet jouw vraag ertussen zien staan of wil je graag meer informatie. Stuur dan een email naar contact@myfoodbox.nl of vul het contactformulier in.

Betalingen

Bestel je een fruit of maaltijd box, dan betaal je de eerste keer met Ideal. Daarna wordt er afhankelijk van het abonnementstype elke of om de week afgeschreven via een SEPA incasso. Bestel je een ander product zoals de probeerbox, dan kan je met Ideal betalen.

Een SEPA incasso is een Europees systeem waarmee wij automatisch kunnen afschrijven. Afhankelijk van gekozen abonnement vindt deze één of twee weken na het bestellen van een box plaats.

De stiching mollie is onze betalingsprovider, en deze toont het betaalscherm om af te rekenen met Ideal. Mollie zal ook op je afschriften komen te staan.

Onze boxen maken deel uit van een flexibel lidmaatschap. Dit is makkelijk voor jou, omdat alles dan automatisch verloopt! Daarnaast kun je wekelijks je lidmaatschap wijzigen, pauzeren of stopzetten, zelfs al na afname van één box.

Neem dan even contact op via het contactformulier, of stuur een mail naar contact@webontwerpersvergelijken.nl

Direct als je bestelling is afgerond. Vrijdag voor 12:00 besteld? Dan heb je een dag later de eerste box al in huis!

Probeerboxen

Nee je zit nergens aan vast! De probeerbox is een kennismaking met ons product hierdoor heb je geen lidmaatschap.

ja! het enige verschil is dat je geen lidmaatschap hebt.

Lidmaatschapboxen

Afhankelijk van het gekozen abonnement betekent dit dat jij wekelijks of om de week een box ontvangt. Je kan het lidmaatschap zelf pauzeren, opzeggen of weer activeren!

Ja na betaling van je eerste box, kan je het lidmaatschap via je account pauzeren of opzeggen.

Ga naar jouw account, lidmaatschap en dan klik je op bekijken. Daar kan je het lidmaatschap pauzeren.

Ga naar jouw account, lidmaatschap en dan klik je op bekijken. Daar kan je het lidmaatschap opzeggen.

Ga naar jouw account, lidmaatschap en dan klik je op bekijken. Daar kan je het lidmaatschap activeren.

Nee, alleen bij onze boxen heb je een lidmaatschap. Bij onze andere producten niet.

Bezorging

Momenteel alleen op zaterdag. Wij zijn bezig om binnen enkele maanden meerdere bezorgdagen aan te gaan bieden.

Nee, je bent niet verplicht na de eerste bestelling binnen een gestelde periode meerdere boxen aan te schaffen.

Nee, momenteel kan dit nog niet. Wij verwachten binnen enkele maanden dit wel aan te gaan bieden.

Momenteel bezorgen wij alleen in de regio Leiden, Den Haag, en andere delen van Zuid-Holland. De postcodes beginnen met 21 t/m 27 zoals 2314xn. Wij zijn hard bezig om dit gebied te vergroten! volg ons op social media om op de hoogte te blijven!

De avond van te voren krijg je een sms met daarin een tijdsindicatie van een paar uur.

Als je je account aanmaakt kun je hier een voorkeur voor geven. Bijvoorbeeld door het af te laten leveren bij je buren!

Fruitbox

De fruitbox kost €12,- voor een normale box die geschikt is voor 1 à 3 personen. De grote fruitbox kost €17,- en is geschikt voor 3 à 5 personen.
Bij de probeerbox is dit €12,50 voor de normale box en €17,50 voor de grote fruitbox.

Ons doel is het fruit zo vers mogelijk te leveren. In de praktijk betekent dit dat wij het product zo snel mogelijk bij onze leveranciers halen, deze controleren en dan dezelfde dag versturen.

Dat verschilt per week. Dit heeft vooral te maken met het aanbod van onze leveranciers. Je kan natuurlijk wel verwachten dat er appels, peren en bananen in zitten!

Omdat wij afhankelijk zijn van het seizoen kan het zijn dat wij een fruitsoort in de box doen die in verhoudingswijs meer kost. Een voorbeeld hiervan is een meloen. Zo kan het zijn dat er maar 20 stuks fruit in de box zit, maar deze een stuk groter is.

Wij checken al het fruit en doen ons uiterste best om alleen het lekkerste fruit in onze boxen te stoppen. Toch iets mis? Stuur ons even een foto en wat er aan de hand is, dan vinden we altijd een oplossing!

Nee, wel kunnen wij in bepaalde maten rekening houden met voorkeuren of allergieën. Dit kan je aangeven tijdens het bestellen of later in je account.

Tijdens het afrekenen kan je dit aangeven. Of in je account. Wij houden hier dan in bepaalde maten rekening mee. En vervangen de fruitsoort met iets anders.